Otázky a odpovede

V prípade, že mi zakúpená vec nebude sedieť, môžem ju vrátiť?

Áno, je to možné. Dôležité je, aby vec, ktorú plánujete vrátiť, nemala známky používania, aby mala všetky štítky a nesmie sa prekročiť 14-dňový termín vrátenia tovaru. Bližšie informácie o tom, čo je potrebné urobiť, aby došlo k vráteniu tovaru, zasielame mailom.

Je tovar prezentovaný na stránke obchodu dostupný alebo naň treba čakať?

Všetky predstavené produkty sú dostupné. Ak je ktorýkoľvek produkt vypredaný, "zmizne" z ponuky a nie je možné ho objednať.

Nájdem všetky produkty prezentované na stránke obchodu aj v kamennom obchode?

Niekedy sa može stať, že sortiment internetového obchodu a skladových zásob v kamenných predajniach sa môže líšiť. V niektorých prípadoch kapacita skladu kamennej predajne neumožňuje, aby v nej boli dostupné všetky produkty ponúkané v rámci danej sezóny. Stáva sa aj to, že konkrétne produkty sa vypredajú aj v kamennej predajni, ako aj v našom internetovom obchode. V takom prípade vás náš personál informuje, či je takýto presun možný.

Nemôžem nájsť konkrétny produkt na stránke obchodu. Existuje taká možnosť, že by ste ho pre mňa pripravili?

Vynaložíme všetko úsilie na to, aby sme vám ho pripravili. Napíšte nám e-mail a uveďte názov, farbu a veľkosť daného produktu. Ak bude dostupný v hlavnom sklade, zašleme ho do obchodu.

Môžem zaplatiť aj bežným prevodom a nie prostredníctvom Dotpay?

Dotpay je platobný systém, v ktorom si môžete vybrať spomedzi viacerých foriem platby, vrátane bežného prevodu. Finalizáciu transakcie však odporúčame vykonať v tomto systéme, pretože to umožňuje veľmi rýchlu identifikáciu uskutočnenia platby, vďaka čomu vám balík môžeme okamžite odoslať. Platba priamo na náš účet je taktiež možná, avšak proces finalizácie platby (t.j. prijatie informácie z finančného oddelenia o uskutočnení platby) trvá dlhšie – aj preto neuvádzame číslo účtu na našej stránke. Ak z akéhokoľvek dôvodu nemôžete za tovar zaplatiť týmto spôsobom, napíšte nám, prosím, mail – všetky potrebné údaje vám zašleme individuálne.

Ako funguje systém PayPal?

PayPal je medzinárodný, bezplatný a bezpečný platobný online systém ("digitálna peňaženka"), umožňujúci vykonávanie platieb za nákupy tak cez internet, ako aj na tradičných predajných miestach bez potreby využitia kreditnej karty.

Na to, aby ste mohli využívať platby prostredníctvom systému PayPal, je potrebné urobiť nasledovné:

1. Založiť si konto na www.paypal.com.
2. Prepojiť konto vytvorené na www.paypal.com s vaším bankovým účtom.
3. Previesť finančné prostriedky z vášho bankového účtu na PayPal konto, na ktorom sa (po zaúčtovaní prostriedkov) objaví použiteľná disponibilná suma.
4. Vyberte si konkrétny produkt alebo službu a prejdite k fáze platby. Zvoľte možnosť PayPal.
5. Prihláste sa na svoje konto v systéme, skontrolujte údaje a potvrďte platbu. Transakcia bude zrealizovaná okamžite.

Počas platby za objednávku sa mi prerušilo internetové spojenie. Čo mám robiť?

Netrápte sa. K takýmto situáciám občas dôjde. Riaďte sa nasledovnými krokmi:  

1. Uistite sa, či do vašej e-mailovej schránky prišla správa od DotPay, v ktorej nájdete link umožňujúci ďalšie vykonanie platby. E-mail by ste mali dostať v priebehu 30 minút.
2. Ak nedostanete správu ani po 30 minútach – napíšte nám správu s vašou otázkou na adresu: [email protected], alebo zavolajte na tel. č.: 12 384 80 45 alebo 801 007 457 (infolinka). Posnažíme sa odpovedať vám čo najrýchlejšie.

Je možný aj osobný odber?

Žiaľ, nie. Štruktúra obchodu to neumožňuje (t.j. kancelária je na jednom mieste, finančné oddelenie na inom a sklad opäť na ďalšom mieste), preto osobný odber tovaru či platba za objednávku v hotovosti neprichádzajú do úvahy.

Odosielate balíky poštou?

Nie. Všetky objednávky zasielame kuriérskou firmou GLS alebo Balíkomat InPost. Vďaka tomu k vám môže väčšina objednávok prísť veľmi rýchlo a okrem toho takéto riešenie umožňuje sledovanie balíka na internetovej stránke dodávateľa.

Nie som si istý/á, akú veľkosť zvoliť. Čo mám robiť?

Pozrite si opis produktov, v ktorom vo väčšine prípadov nájdete aj tabuľku veľkostí tohto produktu. Ak nie je na úplnom konci opisu produktu, môžete ju nájsť aj v záložke "Podrobnosti". Na to, aby ste si vybrali ideálnu veľkosť, je potrebné zmerať svoje oblečenie danej kategórie (t.j. keď kupujete nohavice, treba zmerať vaše aktuálne nohavice) a na základe toho vybrať veľkosť. Presný návod sa nachádza v menu "POMOC" v dolnej časti našej stránky pod názvom "Ako si vybrať správnu veľkosť?".

Ako dlho budem čakať na realizáciu objednávky?

Všetky objednávky sa snažíme vybaviť v čo najkratšom čase. Väčšinu objednávok zasielame v priebehu nasledovného pracovného dňa po vytvorení objednávky, niekedy sa nám podarí odoslať objednávku ešte v deň uskutočnenia danej objednávky. Maximálna doba realizácie objednávok predstavuje 3 pracovné dni + 2 dni potrebné pre kuriéra / balíkomat na doručenie balíka. V prípade objednávok s platbou vopred (kartou, prevodom alebo príkazom), sa objednávka realizuje v momente autorizácie platby (t.j. po prijatí informácie o tom, že peniaze za danú objednávku už boli pripísané na účet našej firmy).

Ak si chcem objednať tovar, musím byť zaregistrovaný/á?

Nie. Registrácia je dobrovoľná. Registráciu vám však vrelo odporúčame, pretože prináša mnohé výhody.

Čo získam registráciou?

Založenie konta vám prinesie mnohé výhody, o.i.:

1. 5% zľavu na všetko.
2. rýchly prístup k informáciám týkajúcich sa vašich objednávok a statusu ich realizácie.
3. možnosť platby za objednávku z vlastného konta kedykoľvek.
4. už nebudete musieť vypĺňať formulár s fakturačnými údajmi pri každej objednávke (pri ďalších objednávkach sa stačí prihlásiť).
5. extra nahlásnenie výmeny / vrátenia / reklamácie tovaru.
6. možnosť editovania vlastných údajov (vrátane zmeny hesla).

Sú zásielky doručované aj v sobotu?

Nie. Štandardné kuriérske zásielky sa doručujú v pracovné dni, od pondelka do piatku.

Môžem si vybrať čas doručenia alebo uviesť rôzne adresy doručenia v závislosti od plánovanej hodiny doručenia?

Štandardná kuriérska zásielka neumožňuje voľbu času doručenia (čas doručenia nie je garantovaný). Nemôžeme vám preto zaručiť konkrétny čas doručenia. Rovnako nie je možný ani výber alternatívnych adries doručenia. Ak však budete mať problém s prevzatím zásielky v čase navrhovanom kuriérom, kontaktujte nás prosím prostredníctvom e-mailu. Posnažíme sa nájsť pre vás ideálne riešenie. Klientom, ktorí sa obávajú problémov s doručením balíka, môžeme ponúknuť doručenie formou Balíkomatu InPost. Ak sa vo vašom okolí nachádza balíkomat (v súčasnoti sú už vo väčšine miest, vo väčších mestách ich býva niekoľko), odporúčame vám zvoliť si tento spôsob doručenia. Objednávka vám tak bude doručená do vami vybraného balíkomatu, kde si v priebehu 3 dní budete môcť prevziať balík v ľubovoľnom čase (aj v noci).

Zhoduje sa reálna farba oblečenia s farbou na obrázku?

To je, žiaľ, veľmi diskutabilná otázka. Hoci sa snažíme, aby nami prezentované fotky zodpovedali reálnemu vzhľadu produktov, farba zobrazená na monitore nezávisí len od samotného obrázku, ale aj od nastavenia monitora, matice fotoaparátu atď. V zásade môže tá istá fotografia vyzerať na viacerých monitoroch rôzne.

Čo znamenajú statusy, ktoré sa zobrazujú pri objednávkach? Aký majú význam pre realizáciu objednávky?

Objednávka bude mať v priebehu jej realizácie minimálne tri statusy, o.i.:

a) "nová objednávka – čakajúca na realizáciu" – je to status, ktorý sa k objednávke priradí automaticky v momente, keď sa zaregistruje v systéme;
b) "očakávanie platby" – tento status majú len tie objednávky, pri ktorých bola zvolená metóda platby vopred prostredníctvom systému Dotpay; znamená to, že systém ešte nezaznamenal pripísanie sumy v systéme Dotpay a realizácia objednávky je na čas pozastavená;
c) "objednávka v procese realizácie" – pristúpili sme ku kompletizácii objednávky (v prípade platby vopred to znamená, že objednávka bola zaplatená);
d) "zásielka odoslaná" – objednávka bola skompletizovaná a balík bol odovzdaný kuriérskej firme;
e) "objednávka v procese objasňovania" – veľmi zriedkavo používaný status, objednávka je takto označená len vtedy, keď nie je možná jej realizácia bez dohody so zákazníkom (znamená to, že pracovníci obchodu sa skúšali s klientom skontaktovať prostredníctvom mailu alebo telefonicky a čakajú na odpoveď);
f) "objednávka zrealizovaná" – status pridaný vo chvíli, keď je objednávka doručená a kuriérska firma uhradí sumu na účet obchodu (status výlučne informatívneho charakteru, ktorý sa dáva objednávkam, ktoré už boli zrealizované (bez ohľadu na príčiny oneskorenia realizácie);
h) "objednávka neprevzatá" – status pridávaný tým objednávkam, ktoré boli skompletizované a ktoré klient neprevzal.

Prečo som si zakúpil/a produkt za vyššiu cenu a teraz je v akcii?

Žiaľ, to neovplyvníme. Na konkrétne produkty sa vzťahuje zľava "zhora" bez uvedenia konkrétneho termínu. Aj preto naši pracovníci nie vždy vedia o aktuálnych zľavách.



Newsletter

Prihláste sa do newslettera ešte dnes!

Budeme Vás priebežne informovať o akciách, výpredajoch a špeciálnych ponukách. Chránime Vaše údaje – v ľubovoľnom momente môžete svoj e-mail z mailingového zoznamu odhlásiť.

Pripojte sa k nám

Všetky práva vyhradené © 2009-2018 4fstore.sk